Společnost Electro World získala cenu CZECH CONSUMER SUPERBRANDS 2023 již po osmé za sebou. Výběrové řízení sestávající z několika kol bylo přísně hodnoceno na základě obchodních výsledků a preferencí spotřebitelů podle výzkumu agentury INCOMIND. O titulu dále rozhodovala odborná komise Brand Council ČR složená z expertů z oblastí byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.

 

Hana Veleková, marketingová manažerka společnosti Electro World, k získání titulu uvedla, že ocenění Czech Superbrands 2023 potvrzuje správnost dlouhodobé filozofie společnosti v přístupu k zákazníkům a orientaci na služby.

 

„Ceníme si toho, že kromě spokojených zákazníků, kteří nás v minulém roce navštívili v prodejnách nebo na e-shopu www.electroworld.cz, oceňují náš způsob podnikání i odborníci z byznysu,“ doplňuje H. Veleková.  

 

Mezinárodní organizace Superbrands vznikla v roce 1994 ve Velké Británii a od té doby se rozšířila do více než 90 zemí pěti kontinentů. V České republice byla tato značka obnovena v roce 2013 a od roku 2014 je udělována ve dvou kategoriích, B2C (Consumer Superbrands) a B2B (Business Superbrands).