„Jsme přesvědčeni o tom, že i jeden nový krok, který člověk zařadí do své každodenní rutiny, má ve výsledku velký význam. Ať už se jedná o úsporu elektřiny, šetření vodou nebo třídění odpadu, jakmile se krůčky milionů našich zákazníků sečtou, přinese to v našem okolí obrovskou změnu k lepšímu. Rádi bychom tímto naše zákazníky inspirovali a ukázali jim, co v jejich ekologických aktivitách třeba ještě schází,“ říká k nové kampani Barbora Líška Kratochvílová, ředitelka marketingu P&G pro Českou republiku.

Projekt bude mít za cíl vést a motivovat spotřebitele k odpovědnému a dlouhodobě udržitelnému chování se zaměřením na třídění obalových materiálů z výrobků z drogerie. Každý měsíc najdou čtenáři na webech www.rossmanninspiruje.cz nové tipy, jak tyto produkty správně recyklovat. Obsah bude připraven ve spolupráci s aplikací „Kam s ním“ a společností EKO-KOM, neziskovou akciovou společností, která provozuje celorepublikový systém třídění, recyklace a využití obalového odpadu.

„V oblasti tématu udržitelnosti nejsme nováčky a snažíme se stejně jako naše mateřská společnost v Německu mimo svých obchodních aktivit přicházet spolu s našimi významnými obchodními partnery s projekty, které mají za cíl napříč generacemi šířit osvětu a přibližovat našim zákazníkům témata zaměřená na ochranu přírody. V našich drogeriích zákazníci najdou sortimenty zdravé výživy, přírodní kosmetiky, eko/bio produkty a tento ekologicky zaměřený projekt jen dále navazuje a doplňuje již to, co se snažíme jako ROSSMANN našim zákazníkům přinášet - krásnější život. A jak název této kampaně prozrazuje, každý z nás může svým dílem ke změně chování přispět a spoluovlivnit to, jaká bude budoucnost planety, ve které budou vyrůstat naše děti. Vážíme si dlouholeté spolupráce se společností Procter & Gamble a pevně věříme, že kampaň zaujme nejen naše zákazníky, ale celkově širokou veřejnost,“ říká k nové kampani Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN ČR.